Želáte si obdržať cenovú ponuku?

Nechajte sa viesť nižšie uvedeným formulárom a vyberte si vozidlo, pre ktoré si želáte obdržať cenovú ponuku. Vaša žiadosť bude postúpená vami zvolenému predajnému miestu.

Zavrieť
Želáte si absolvovať testovaciu jazdu s určitým konkrétnym modelom?

Nechajte sa viesť nižšie uvedeným formulárom a vyberte si model vozidla, s ktorým máte záujem absolvovať testovaciu jazdu. Vaša žiadosť bude postúpená predajnému miestu, ktoré si zvolíte.

Zavrieť
Želáte si obdržať dokumentáciu?

Nechajte sa viesť nižšie uvedeným formulárom a vyberte si vozidlo, pre ktoré si želáte dostať jednu alebo viacero brožúr.

Zavrieť

Koncept HYPNOS

HYPNOS

KREATIVITA A TECHNOLÓGIE

Pod neobyčajne uhladenými líniami tohto cross-overu sa ukrýva kreatívne technologické vybavenie, ktoré ponúka vynikajúce výkony a zároveň šetrný prístup k životnému prostrediu, pričom cestujúci pri jazde zažívajú príjemné a súčasne silné emócie.

INOVATÍVNA A UŠĽACHTILÁ SILUETA

So svojimi dynamicky vymodelovanými svalnatými tvarmi, v ktorých sa snúbi plynulosť a napätie, vyvoláva Hypnos pocit elegancie a robustnosti a to najmä vďaka nasledovným prvkom:

  • výrazné podbehy kolies 
  • kapota s napätými líniami 
  • vysoké boky karosérie

Ušľachtilý vzhľad karosérie je zvýraznený svetlošedým sýtym odtieňom. Intenzita tejto farby sa mení podľa svetla.

NOVÁTORSKÁ ARCHITEKTÚRA

Prístup

Koncept Citroën Hypnos - Prístup

Proti sebe sa otvárajúce dvere uľahčujú nastupovanie a zadné výklopné dvere, ktoré sa otvárajú v protibežnom uhle, umožňujú optimálny prístup do batožinového priestoru.
Okrem neobyčajného vizuálneho zážitku, ktoré prinášajú otváracie časti konceptu Hypnos, prispievajú aj k jeho funkčnosti a pripomínajú poslanie vozidla určeného k cestovaniu a úniku z každodennej reality.

Kabína

Koncept Citroën Hypnos - Kabína

Priestor vyhradený pre cestujúcich je rozčlenený medzi štyri samostatné sedadlá vytvorené z mnohých častí vo forme malých hranolov, ktoré sa v prípade potreby nafúknu a vyfúknu, aby cestujúcim poskytli masáž v oblasti bedier a chrbta. Sú zostavené do tvaru závitnice z oboch strán centrálnej závitnice.  

KREATÍVNY VNÚTORNÝ PRIESTOR

Vnútorný priestor vo všetkých farbách dúhy prekvapí svojim zjavným kontrastom v porovnaní s odtieňom karosérie.
Kabína, v ktorej sú použité ušľachtilé materiály ako je leštený hliník alebo koža, má prepracované spracovanie a vytvára armosféru absolútnej pohody potvrdzujúcu príslušnosť konceptu Hypnos ku skupine výnimočných automobilov.

ZARUĆENÉ POTEŠENIE Z JAZDY

Funkcia boost

Koncept Citroën Hypnos - Funkcia boost

V prípade silného zošliapnutia plynového pedálu sa k výkonu spaľovacieho motora pridá aj elektromotor. Vďaka tomu môže Hypnos dosahovať zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 9,4 sekúnd a 1000 metrov s pevným štartom zvládne za 31 sekúnd.

Hydraulické odpruženie

Koncept Citroën Hypnos - Hydraulické odpruženie

Hypnos využíva hydraulické odpruženie tretej generácie. Táto technológia poskytuje vysokú úroveˇn komfortu a príkladné správanie na ceste. 

4x4

Koncept Citroën Hypnos - 4x4

V prípade nízkej priľnavosti alebo silného zrýchlenia vozidlo prejde vďaka elektrickému motoru, ktorý je umiestnený vzadu, na pohon všetkých štyroch kolies. ETým sa zlepší pohyblivosť vozidla a vodič môže dokonale využiť potenciál Hypnosu za všetkých podmienok priľnavosti. 

HYBRIDNÝ POHON S NAFTOVÝM MOTOROM

Prednosť konceptu Hypnos spočíva v schopnosti kombinovať naftový spaĺovací motor 2 l HDi FAP o výkone 200 koní (spojený so 6-stupňovou robotizovanou prevodovkou) s elektromotorm o výkone 50 koní, ktorý je zabudovaný na zadnej náprave.

Nulové emisie vozidla

Koncept Citroën Hypnos - Nulové emisie vozidla

Vďaka hybridnému pohonu s naftovým motorom je Hypnos šetrný k životnému prostrediu. To platí hlavne v mestskej premávke s režimom ZEV (Nulové emisie vozidla), ktorý umožňuje plne elektrický pohon.

Stop&Start

Koncept Citroën Hypnos - Stop&Start

Hypnos využíva vysoko výkonnú technológiu Stop & Start , ktorá v prípade dopravnej zápchy alebo zastavenia vozidla prepína spaľovací motor do pohotovostného režimu.(spotreba v zmiešanom režime je 4,5 l/100 km a emisie CO2 predstavujú 120 g/km).

Top