Želáte si obdržať cenovú ponuku?

Nechajte sa viesť nižšie uvedeným formulárom a vyberte si vozidlo, pre ktoré si želáte obdržať cenovú ponuku. Vaša žiadosť bude postúpená vami zvolenému predajnému miestu.

Zavrieť
Želáte si absolvovať testovaciu jazdu s určitým konkrétnym modelom?

Nechajte sa viesť nižšie uvedeným formulárom a vyberte si model vozidla, s ktorým máte záujem absolvovať testovaciu jazdu. Vaša žiadosť bude postúpená predajnému miestu, ktoré si zvolíte.

Zavrieť
Želáte si obdržať dokumentáciu?

Nechajte sa viesť nižšie uvedeným formulárom a vyberte si vozidlo, pre ktoré si želáte dostať jednu alebo viacero brožúr.

Zavrieť
TS autosalon Zeneva

AUTOSALÓN ŽENEVA 2016: DO EXPOZÍCIE CITROËN ZAVIAL ČERSTVÝ VIETOR PLNÝ ENERGIE!

Pri príležitosti autosalónu v Ženeve 2016 začína značka Citroën novú etapu v odhaľovaní svojich produktov, predstaví nové pozicionovanie svojich produktov, štúdií a partnerov, ktorí majú spoločný cieľ: sviežosť a energiu. Značka pokračuje aj vo vývoji nových služieb, ktoré uľahčia zákazníkom ich život. Nové aktivity majú za cieľ predstaviť značku ako zdroj nových nevšedných zážitkov, ktoré prinesú motoristom niečo úplne nové a zrúcajú zaužívané predstavy. Toto smerovanie je hybnou silou expozície značky a bude ju sprevádzať počas celého roka 2016.

NOVINKY

Citroën predstaví v Ženeve v každom automobilovom segmente nové, svieže a energické vozidlá zamerané na pohodlie! Citroën zároveň predstaví aj svojich partnerov. Každý z nich má zvučné meno a podporuje kreativitu a odvahu značky.

Svetová premiéra modelu Citroën SpaceTourer a jeho štúdia

- Citroën SpaceTourer SpaceTourer je moderným a výrazným vozidlom. Prichádza s troma druhmi karosérie, variabilným usporiadaním interiéru, novými schopnosťami, ktoré spĺňajú potreby rodín, ale aj živnostníkov a podnikateľov.

- Spoločnosť mu bude robiť farebná nadopovaná štúdia: Citroën SpaceTourer Hyphen vznikol zo spolupráce značky s mladou francúzskou elektropopovou skupinou Hyphen Hyphen. Vozidlo je spojovníkom medzi rodinami a živnostníkmi, vanmi a SUV, mestom a cestovaním. Tento svieži farebný dobrodruh s pohonom 4x4 a množstvom vnútorného priestoru zvyšuje mieru pohodlia a cestovateľského ducha sériovej verzie. Stretnutie je na pláne v expozícii značky Citroën. Zapíšte si do kalendárov termín 1. marca o 9:30. Okrem tlačovej konferencie uvidíte aj živé vystúpenie.

Citroën E-MEHARI a jeho štúdia

- Citroën E-MEHARI: Odkazuje na model Méhari z roku 1968, no ponúka oveľa viac: kabriolet so 4 miestami, 100 % elektrický pohon, optimistický, moderný a zábavný dizajn.

-  vedľa nového modelu sa predstaví aj jedinečná a odvážna štúdia, ktorá vznikla zo spolupráce značky Citroën s prestížnym francúzskym módnym domom. Presvetlená štúdia, ktorá sa odhalí až pár dní pred autosalónom.

Citroën C4 Cactus: 2 nové verzie

- Citroën C4 Cactus Rip Curl je novátorský crossover, ktorý prináša do automobilového sveta nové nápady. Jedným z nich je aj spolupráca so značkou Rip Curl, ktorá patrí medzi svetových lídrov v oblasti surfov. Táto verzia po prvý raz prinesie do nevšedného a jedinečného crossoveru Citroën C4 Cactus funkciu Grip Control. S ňou získa lepšiu pohyblivosť, ako aj viacero štýlových prvkov, ktoré zvýraznia jeho zameranie na outdoor;

 - Citroën C4 Cactus W prichádza v monochromatickej bielej farbe. Predstavuje sa ako jedinečná mestská ikona a stavia na kartu elegancie.

MODELY: KOMFORTNÉ A ÚČINNÉ

Citroën predstaví nové alebo modernizované modely C4 Picasso, C1, C4 a Berlingo, ktoré ponúknu Dizajn, Konfort a Prelomové technológie. Spoločným menovateľom modelového radu je to, čím sa môže značka Citroën pýšiť kedykoľvek: komfort. Celkový komfort, ktorý si užíva telo aj duša a zodpovedá najnovším požiadavkám na automobily. Jedinečný pocit z jazdy zabezpečia účinné motory ako benzínové 3-valcové motory PureTech (ich prepĺňaná verzia sa stala Motorom roka 2015) a naftové motory BlueHDi. Ich technológia SCR dosahuje najlepšie výsledky v oblasti znižovania emisií a NOx.

VŠETKO PRE KLIENTA

Citroën je stále modernou značkou, ktorá využíva nové technológie a púšťa sa do inovácií. Vďaka tomu ponúka aj nové služby a prístup k zákazníkom. Zvlášť preto, že potreby a požiadavky motoristov ako aj ich spotrebiteľské správanie sa stále menia.

On-line služby

- Citroën Connect Nav: po prvý raz sa nová generácia 3D navigácie predstaví v modeli Citroën SpaceTourer. Poskytuje online služby a ovláda sa hlasovými povelmi;

- Citroën Connect Packs: tri balíčky (Pack Monitoring, Pack Mapping a Pack Tracking) rozširujú ponuku Citroën Connect Box s Pack SOS & Assistance.

Internetové služby

- Citroën Advisor: klienti môžu voľne vyjadriť svoje názory na prístup a služby spojené s nákupom nového vozidla ako aj s úrovňou služieb počas návštevy v servise. V automobilovom svete má takáto služba svetovú premiéru.

- Citroën Carstore: internetová stránka umožňuje vyhľadávať a porovnávať všetky nové vozidlá, ktoré sa nachádzajú na skladoch v predajnej sieti Citroën. Po výbere konkrétneho vozidla sa záujemca spojí priamo s predajcom. Užívatelia internetu si môžu dnes už nový Citroën aj rezervovať a stačí im na to iba pár klikov. Ide o prvý krok k predaju vozidiel cez internet.

Nový a nevšedný zážitok poskytne svojim návštevníkom aj expozícia značky Citroën na autosalóne v Ženeve. Po prvý raz sa v príjemnej a presvetlenej expozícii predstavia časti stánku ako "Malý Citroën" či "Domov Citroën". Energická expozícia predstaví aj aktivity značky v seriáli WTCC. V Ženeve sa v nových farbách predstaví aj pretekársky špeciál C-Elysée WTCC, ktorý bude bojovať o tretí majstrovský titul v rade..

  1. NOVINKY

 

Svetová premiéra: Citroën SpaceTourer!

UNLIMITED LIFE: Citroën SpaceTourer, ideálny spoločník na život bez obmedzení, sa vo svetovej premiére predstaví na autosalóne v Ženeve!

Citroën je priekopník v oblasti veľkopriestorových vozidiel a má veľké skúsenosti s vývojom vozidiel, ktoré sú priestranné, viacúčelové a pri každodennom využívaní aj veľmi pohodlné. SpaceTourer dopĺňa ponuku značky a zvyšuje jej konkurencieschopnosť v segmente vanov. Zodpovedá najnovším požiadavkám sveta, ktorý sa stále intenzívnejšie pohybuje, sveta, ktorý sa vyvíja, a v ktorom sa stále častejšie ľudia delia o zážitky a cestujú za nimi vo väčšom počte. SpaceTourer je príjemným, praktickým vozidlom, ktoré uľahčuje každodenný život a smelo čelí všetkým výzvam.

Citroën SpaceTourer sa pre lepšiu využiteľnosť a zvyšovanie všetkých možností dopravy dodáva v troch verziách. Zodpovedá tak potrebám rodín aj podnikateľov a pridáva k tomu odvážny prístup. Zároveň sa zameriava na komfort, variabilitu a estetiku. SpaceTourer využíva novú platformu. Vďaka nej získal dynamické jazdné vlastnosti a spotrebu, ktorá ho radí na úroveň Best in Class. Prináša technológie, ktoré zaručujú vysokú mieru bezpečnosti a každodenného využitia.

Citroën SpaceTourer prináša:

- dizajn s plynulými líniami, bez agresívnych prvkov, ktorý vyvoláva pocit pokoja a spoľahlivosti. Štýl novinky SpaceTourer je energický a výrazný. Jeho vysoká predná časť dominuje vozovke a podčiarkuje charakter vozidla;

- efektívnu architektúru, ktorá zväčšuje vnútorný priestor, využiteľnosť a vyhovuje širokému spektru požiadaviek. Modulárna platforma EMP2 prináša viac priestoru na palube, väčší batožinový priestor a lepšiu ovládateľnosť. Dodáva sa v 3 možných dĺžkach, pričom sa na trh dostane aj jedinečná verzia s dĺžkou 4,60 m, ktorá pojme až do 9 osôb**, čím sa stáva ideálnym každodenným spoločníkom v mestách aj na vidieku. S výškou 1,90 m sa ľahko dostane aj na všetky parkoviská. Medzi funkčné výdobytky patria posuvné bočné dvere, otvárateľné zadné dvere ako aj množstvo odkladacích priestorov;

- komfort, ktorý prospeje telu aj duši, s pohodlným interiérom, zvýšenou pozíciou sedenia, posuvnými a otočnými sedadlami či presklenou strechou. Pohodlie zvyšuje prepracovaná akustická izolácia spolu so zníženým valivým hlukom;

- technológie na uľahčenie používania ako napríklad head-up displej a online navigáciu 3D CITROËN Connect Nav, ako aj technológie na zvýšenie bezpečnosti. Medzi nimi sú napríklad: Coffee Break Alert, ktorá vyzýva na prestávku po dvoch hodinách nepretržitej jazdy, Asistent pozornosti vodiča, ktorý umožňuje odhaliť znížené sústredenie vodiča a Predkolízny systém. Ide o súbor technológií a prvkov, vďaka ktorým SpaceTourer získal v nárazových testoch EuroNCAP hodnotenie 5 hviezdičiek.

-   najnovší naftový motor s označením BlueHDi s výkonom až do 132 kW (180 k) a krútiacom momentom 400 Nm. Vďaka tomu dosahujú emisie CO2 úroveň vo svojej triede „Best in Class” (BlueHDi 115 S&S BVM6: 5,1l/100 km a 133 g CO2) a zároveň sa znižujú prevádzkové náklady.

Štúdia: Citroën SpaceTourer HYPHEN!

Súčasťou predstavenia nového modelu Citroën SpaceTourer bude aj odvážna štúdia s nevšednými farebnými variáciami. Jeho označenie Hyphen (po anglicky spojovník) ho predurčuje na prepojenie medzi rodinami a spoločnosťami, vanmi a vozidlami kategórie SUV, mestom a voľným priestorom. Na palube je možné všetko. Každá rodina, každá spoločnosť, každý nájde spôsob, ako naplno využiť jeho možnosti. Bolo preto prirodzené, že značka sa obrátila na hudobnú skupinu HYPHEN HYPHEN, aby podporila predstavenie štúdie. Mladá energická skupina z Nice sa stala víťazom hudobných cien na rok 2016 a predstavuje to najlepšie v kategórii elektro-pop.

Arnaud BELLONI, riaditeľ komunikácie a marketingu: "Značka Citroën vždy vedela inovovať, predbehnúť dobu a odhaliť talenty. Po stretnutí s hudobníkmi z HYPHEN HYPHEN sme hneď vedeli, že sú pre nás pravými partnermi. Našli sme v nich energickú neviazanú skupinu s jasnou hudobnou aj vizuálnou identitou. Je to spôsob, akým môžeme najlepšie predstaviť naše hodnoty optimizmu, kreativity a spoločenského života."

Štúdia Citroën SpaceTourer HYPHEN prináša:

- výrazný dizajn, ktorý vyžaruje schopnosť ochrániť posádku aj sa o ňu postarať s maximálnym komfortom. Napriek odvážnym farebným kombináciám je vozidlo pripravené vyraziť za slobodou a dobrodružstvom. Tieto vlastnosti umocňujú vynikajúce úžitkové vlastnosti. Citroën SpaceTourer HYPHEN využíva prvky SUV ako široký nárazník či väčšie ochranné prvky karosérie inšpirované štúdiou AIRCROSS. Tieto prvky v matnej farbe Moondust Dark oživujú oranžové aplikácie. Oproti sériovej verzii sa SpaceTourer HYPHEN vyznačuje aj 19-palcovými čiernymi kolesami z ľahkých zliatin s diamantovým efektom. Zelená jemná a svieža farba evokuje prírodu;

- originálny interiér, priestranný a dostatočne komfortný bez ohľadu na veľkosť posádky. Vyníma sa nevšedným grafickým spracovaním. Originálny farebný koncept sa dostal na strechu, sedadlá, výplne dverí aj stredovú konzolu. Hornú časť sedadiel pokrýva koža Nappa v kombinácii zelenej a oranžovej farby, pričom farba sa mení v závislosti od konkrétneho sedadla. Presvetlený interiér využíva veľké presklené plochy;

- zlepšenú mobilitu, ktorá pozýva vyraziť na cesty v absolútnom komforte. Štúdiu SpaceTourer HYPHEN poháňa motor BlueHDi 150 S&S spojený so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, lepšie schopnosti mu dodáva pohon 4x4 vyvinutý spoločnosťou Automobiles Dangel. Vďaka tomu sa radí do kategórie dobrodruhov, ktorí sa nezľaknú ani náročnejších podmienok.

Novinka: Citroën E-MEHARI

VOĽNÝ ELEKTRÓN: Citroën E-MEHARI, to je dokonalý voľný elektrón automobilového sveta!

Novinka E-MEHARI je úzko spätá s históriou automobilky CITROËN, no jasne ukazuje jej smerovanie do budúcnosti. Odkazuje na model Méhari z roku 1968, no ponúka oveľa viac: kabriolet so 4 miestami, 100 % elektrický pohon, optimistický, moderný a zábavný dizajn. V spolupráci so spoločnosťou Groupe Bolloré chce značka CITROËN potvrdiť svoju ambíciu ponúkať odlišné a veselé vozidlá.

Prepojené s okolitým svetom, bezstarostné, uvoľnené a tak trochu aj trúfalé. Na popísanie nového vozidla značky CITROËN sa núka mnoho prívlastkov. Model E-MEHARI sa vyznačuje odvážnymi farbami, výraznými tvarmi a to všetko presne v duchu značky CITROËN. E-MEHARI je presne to vozidlo, ktoré osloví ľudí hľadajúcich niečo, čím sa odlíšia, prejavia optimistický pohľad na svet, nastolia trendy a zároveň budú chrániť svoje okolie.

Citroën E-MEHARI prináša:

- jedinečná osobnosť: usmievavá predná časť využíva dizajnové prvky značky Citroën, ako aj viaceré možnosti individuálnych úprav vrátane 4 farieb karosérie (modrá, oranžová, žltá a béžová), 2 farby strechy a 2 farby sedadiel;

- nádych originality: Citroën E-MEHARI s dĺžkou 3,81 metra pramení a odvoláva sa na ikonu značky CITROËN, nezabudnuteľné vozidlo Méhari. Ponúka odnímateľnú strechu s jednoducho odopínateľnými prackami a veľkými oknami. Strecha sa dá poľahky odnímať z ktorejkoľvek strany. Poskytuje 4 plnohodnotné miesta vrátane sklopných zadných sedadiel. Dostal zdvihnutý podvozok, aby sa dostal všade, kam potrebuje. Využíva panely karosérie z termoplastu: plastického materiálu, ktorý nepodlieha korózii, nevyžaduje si ošetrovanie laku a vďaka svojej pružnosti odoláva malým ťuknutiam. Veľmi jednoducho sa používa: zvonku aj zvnútra ho stačí vystriekať prúdom vody;

- zážitok z nespútanej jazdy vďaka elektrickému pohonu. Na plne elektrický pohon využíva batérie, ktoré vyvinula francúzska spoločnosť Groupe Bolloré: batérie LMP® (Lítium-kov-polymér) umožňujú veľký dojazd, vysoký výkon, spoľahlivosť a bezpečnosť. Výhodou batérií LMP® je ich vysoká energetická hustota a bezpečnosť prevádzky. Ide o takzvané suché batérie, čo im prináša mnohé výhody, najmä minimálnu citlivosť na zmenu klimatických podmienok. Vďaka nim sa vozidlo rozbehne na rýchlosť 110 km/h a v meste sa dostane do vzdialenosti 200 km. Na plné nabitie batérií zo 16 A siete (domáca sieť, alebo verejné nabíjačky typu Autolib) stačí 8 hodín. Na nabitie z domácej 10 A siete potrebuje 13 hodín.

Štúdia Citroën E-MEHARI 

Na autosalóne v Ženeve sa Citroën E-MEHARI predstaví v spoločnosti originálnej štúdie. Ide o výsledok spolupráce s renomovaným francúzskym módnym domom. Táto verzia modelu E-MEHARI, ktorá rozžiari expozíciu značky, bude symbolom spojenia dvoch ikonických značiek, ktoré vznikli pod vedením významných vizionárov s otvorenými dušami. Ako prví môžete uvidieť model počas tlačovej konferencie 1. marca od 9:30 v expozícii značky Citroën v hale číslo 6.

Novinky Citroën C4 Cactus outdoor a urban iconic

Citroën C4 Cactus si každý ľahko zapamätá, rovnako ako mnohé iné modely, ktoré sa stali ikonami svojej doby. Tam, kde sa zdá, že všetky postupy sú už vymyslené, prichádza model Citroën C4 Cactus a prináša nečakané riešenia v podobe nového spojenia estetiky a úžitkových vlastností. Toto jedinečné spojenie si pripísalo už 35 významných ocenení vrátane prestížneho "World Car Design of the Year 2015".

 

1)   C4 Cactus RIP CURL 

zaveje do expozície značky Citroën predstaví značka Citroën špeciálnu verziu - C4 Cactus Rip Curl. Pôjde o prirodzené spojenie dvoch značiek, ktoré prinášajú produkty s rovnakou filozofiou - vyznačujú sa výnimočným dizajnom a pokrokovou technikou. Táto verzia po prvý raz prinesie do nevšedného a jedinečného crossoveru Citroën C4 Cactus funkciu Grip Control. S ňou získa lepšiu pohyblivosť, ako aj viacero štýlových prvkov, ktoré zvýraznia jeho zameranie na outdoor.

Pre Citroën je spolupráca so značkou Rip Curl, ktorá sa surfom venuje už od roku 1969, dôkazom, že C4 Cactus má výrazného outdoorového ducha, ktorý sa prejavuje aj v radikálnej a expresívnej verzii. Citroën tak priaznivcom tohto modelu ponúka originálnu verziu, ktorá sa odlišuje výkonom aj použitými technológiami. Zameriava sa na oddych, voľný čas a radosť. Rovnakú filozofiu vyznáva aj značka Rip Curl, ktorá vznikla v austrálskom Torquay, iba pár hodín jazdy autom od mýtického surfárskeho miesta Cactus Bay. Obe značky vyznávajú rovnaké hodnoty ako kreativita a inovatívnosť, ale aj rovnaké nadšenie pre dobrodružstvo (v Rip Curl tomu hovoria "The Search", čiže neustále hľadanie dokonalej vlny), ktoré zvádza vyraziť kedykoľvek a kamkoľvek. Potvrdením spoločného dobrodružného ducha značiek Rip Curl a Citroën je premiéra systému Grip Control, ktorý sa tak po prvý raz dostáva do modelového radu C4 Cactus.

Citroën C4 Cactus RIP CURL  prináša:

- systém Grip Control, zlepšenie jazdných schopností. Pod kapotou pracujú najvýkonnejšie motory modelového radu C4 Cactus spojené s manuálnou prevodovkou (PureTech 110 S&S BVM alebo BlueHDi 100 S&S BVM);

- ovládač Grip Control s piatimi režimami: STANDARD: na jazdu po slnečných pobrežných promenádach, horských zákrutách, hlavných ťahoch diaľnic či po úzkych uličkách v centrách miest . Tento režim sa zameriava na bežné podmienky, kedy sa nevyžaduje preklzovanie kolies. Systém Grip Control sa však vždy môže prispôsobiť aktuálnym jazdným podmienkam. PIESOK: keď sa treba priblížiť k najkrajším miestam na surfovanie. Tento režim umožňuje súčasné preklzovanie oboch predných kolies, aby zabránil zapadnutiu do mäkkého povrchu. Funguje do rýchlosti 120 km/h, následne sa prepne do režimu Standard. TERÉN: pre pokojnú jazdu na klzkých povrchoch (blato, mokrá tráva, poľné cesty). Správa sa ako diferenciál s obmedzenou svornosťou a umožňuje vozidlu, aby sa pohlo aj v náročných podmienkach, pričom posiela výkon na koleso s najlepšou priľnavosťou. Funguje do rýchlosti 80 km/h, následne sa prepne do režimu Standard. SNEH: na cestu do najkrajších zimných stredísk. Režim ovláda preklz každého poháňaného kolesa samostatne, aby zabezpečil bezpečnú a pokojnú jazdu na zasnežených cestách. Funguje do rýchlosti 50 km/h, následne sa prepne do režimu Standard. ESP OFF: umožňuje vypnúť ESP (do rýchlosti 50 km/h).

- funkčný a moderný dizajn, ktorý sa prejavuje v interiéri aj v exteriéri: sivé hliníkové ochranné lišty vpredu aj vzadu umocňujú dobrodružného a cestovateľského ducha, biele kryty vonkajších spätných zrkadiel, biele strešné lišty a biele lesklé nálepky s geometrickými motívmi loga Rip Curl vrátane špeciálnych prvkov na predných blatníkoch. Zadné veko dostalo biele horizontálne grafické prvky vyjadrujúce logo Rip Curl;

- interiér vo farbe Pulp Orange bezpečnostné pásy, podlaha, či rámy okolo reproduktorov.

Viac informácií o modeli Citroën C4 Cactus RIP CURL nájdete v tlačovej správe na stránke pre médiá:

http://int-media.citroen.com

2)   C4 Cactus "W"

Ikonická mestská verzia: značka Citroën predstaví na ženevskom autosalóne nové možnosti individuálnych úprav, ktoré budú vyhradené pre model C4 Cactus. Pod názvom "W" sa ukrýva jedinečná karoséria zameraná na štýlový život v mestskom prostredí!

Citroën C4 Cactus zvýrazní príťažlivosť dizajnových prvkov Airbump®, funkčných ochranných prvkov proti každodenným útokom. Dizajnovo a graficky ešte viac zvýraznia príťažlivosť modelu Citroën C4 Cactus, najmä v oblasti nárazníkov a blatníkov. Prevratná novinka značky Citroën bude dostupná v 4 farbách (čierna Black, sivá Grey, Dune a Chocolate). Rozšíria sa tak možnosti individuálnych úprav. K tomu sa pridajú rôzne farby karosérie ako napríklad žltá Hello Yellow, fialová Deep Purple, červená Rouge Aden, modrá Blue Lagoon alebo červená Jelly Red.

Citroën C4 Cactus je vozidlo plné kontrastov tvarov a farieb, preto bude verzia označená ako "W" dostupná v bielej farbe.

Citroën C4 Cactus "W" prináša:

- čisté prvky Airbump® Dune, vo farbe púštneho piesku, ktoré veľmi dobre kontrastujú s perleťovo bielou farbou karosérie, 17-palcovými diskami z ľahkých zliatin vo farebnej kombinácii bielej Cross Biton Blanc/hliník, s bielymi polepmi piatych dverí, bielymi krytmi vonkajších spätných zrkadiel a bielymi strešnými nosníkmi;

- eleganciu kombinácie poťahových materiálov čierna koža/čierna látka vrátane vyhrievania predných sedadiel, originálnych kožených praciek na zatváranie odkladacieho priestoru pred spolujazdcom, kožených popruhov na dverách a odkladacích sieťok na palubnej doske;

- najnovšie motory Euro6 s malým objemom (benzínové motory PureTech 82, PureTech110 a naftový BlueHDi 100 so systémom Stop & Start), spojené s manuálnou alebo robotizovanou prevodovkou.

 

02.MODELOVÝ RAD: KOMFORTNÝ A ÚČINNÝ

V expozícii značky Citroën na autosalóne v Ženeve sa predstavia aj vynovené modely: kompaktný a charakterovo výraznejší Citroën C1 ako aj odvážnejší a technologicky vyspelejší model Citroën C4 Picasso. Značka predstaví aj dva modernizované predajné hity: nový CITROËN Berlingo, priestranné a úžitkové vozidlo a nový model Citroën C4, vzor automobilového komfortu a jazdných vlastností.

Komfort ako spoločný menovateľ

Už viac ako 100 rokov sa značka Citroën vyznačuje tým, že jej vozidlá poskytujú maximálnu dávku komfortu. Komfort je spoločným menovateľom všetkých súčasných aj nových modelov značky Citroën a do budúcna zostane hlavnou prioritou značky. Citroën má mnoho skúseností s tým, ako tvoriť komfortné vozidlá. Veľmi dobre vie, ako vytvárať vo vozidlách výnimočný pocit pohodlia pre telo aj ducha a zároveň vyhovieť aktuálnym nárokom na moderné vozidlo.

Komfort značky Citroën sa prejavuje na všetkých úrovniach. Vyskytuje sa v dizajne, vo veľkom vnútornom priestore, v celkovej variabilite premyslenej do najmenších detailov (ako napríklad v modeloch C3 Picasso či C4 Picasso), v množstve odkladacích priestorov, vo veľkých a pohodlných sedadlách, v presvetlenom interiéri ako aj v prehľadnom dotykovom ovládacom rozhraní so 7-palcovou dotykovou obrazovkou, ktorá združuje viacero funkcií (dnes dostupné v modeloch C3, C3 Picasso a C5). Pohodlie na palube pramení aj z akustického a svetelného komfortu, ktorý svojim pasažierom poskytujú vozidlá značky Citroën.

Účinné motory

Modelový rad značky Citroën sa vyznačuje aj najnovšími motormi a prevodovkami. Vďaka naftovým motorom BlueHDi a benzínovým PureTech má značka Citroën veľmi silných zástupcov v každom segmente. Ide o tromfy, ktoré zodpovedajú aktuálnym nárokom motoristov a zároveň šetria životné prostredie.

- benzínové motory: výkonné 3-valcové motory PureTech sa vyznačujú kultivovaným chodom ako aj nízkou spotrebou a emisiami, pričom prepĺňaný 3-valec sa stal motorom roka 2015;

- naftové motory: technológia BlueHDi: už od čias,kedy prišiel filter FAP, je PSA stále na technologickej špičke. Systém BlueHDi, ktorý spracúva spaliny, si pripísal už viac ako 100 patentov. Dôležitým prvkom je selektívna katalytická redukcia (SCR), ktorá sa nachádza na výstupe z FAP filtra a odstraňuje 90 % oxidov dusíka (NOx), ktoré vypúšťajú naftové motory. Na základe viacerých meraní ide o najúčinnejší spôsob odstraňovania emisií NOx.

Citroën zároveň ponúka aj novú prevodovku EAT6, ktorá sa vyznačuje pohodlným ovládaním a pozitívnym vplyvom na redukciu spotreby. V spojení so systémom Stop&Start umožňuje v novom modeli Citroën C4 PureTech 130 S&S EAT6 dosiahnuť kombinovanú spotrebu 4,8 l/100 km a emisie iba 110 g CO2/km (v závislosti od krajiny). Táto prevodovka sa dodáva aj do modelov Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso, C5 a C5 Tourer.

03.POKOJ PRE VŠETKÝCH ZÁKAZNÍKOV

1)   Na palube modelov značky Citroën

Citroën sa prispôsobuje novému životnému štýlu zákazníkov a uľahčuje im život. Napríklad aj stále novšími technológiami pre plynulejší, pokojnejší zážitok za volantom, pričom sú stále v spojení s vozidlom, ale zároveň aj s okolitým svetom!

 

Citroën Connect Packs

Značka pripravila aj kompletnú ponuku služieb konektivity CITROËN CONNECT, ktorá uľahčí každodenné cestovanie. Služby sa rozšíria s príchodom novinky CITROËN CONNECT PACK. Ide o viacstupňovú paletu technológií a služieb, ktoré rozširujú vodičov zážitok z jazdy a zabezpečujú neustále spojenie medzi vodičom, vozidlom a okolitým svetom.

Citroën Connect Packs prináša:

- Pack Monitoring: virtuálna servisná knižka (sleduje počet kilometrov a upozorní na servisnú prehliadku) a rady ako ušetriť palivo. Táto služba je bezplatná;

- Pack Mapping: lokalizácia vozidla, informácie zasielané na e-mail pri opustení určenej oblasti;

- Pack Tracking: v prípade krádeže sa pozícia vozidla zasiela poriadkovým zložkám.

* CITROEN Connect Box vrátane Pack SOS & Assistance obsahuje:

Funkciu "Núdzového volania" s presnou lokalizáciou. Spúšťa sa stlačením tlačidla SOS vo vozidle, prípadne automaticky, po detekovaní silného nárazu vozidla. Operátor po prijatí hovoru a lokalizovaní vozidla vyšle záchranné zložky na miesto nehody.

Funkciu "Núdzového servisného volania". Spúšťa sa stlačením tlačidla pri poruche vozidla. Do servisu značky  CITROËN sa automaticky zašle SMS s diagnostikou vozidla a jeho presnou polohou. Operátor následne zabezpečí čo najrýchlejšie odtiahnutie vozidla.

Citroën Connect Nav 

CITROËN Connect Nav, nový online 3D navigačný systém s dotykovou obrazovkou. SpaceTourer prináša novú generáciu navigácie, ktorá sa dá ovládať hlasovými povelmi alebo dotykovou obrazovkou. CITROËN Connect Nav využíva online služby ako TomTom Traffic na aktuálne informácie o dopravnej situácii, umiestnení čerpacích staníc aj s cenami palív alebo parkovísk, správy o počasí či na vyhľadávanie zaujímavých miest v okolí. Používatelia dostanú aj informácie o nebezpečných zónach, ktoré sa nachádzajú na ich ceste či o úsekoch so zvýšenou nehodovosťou (služba je dostupná vo všetkých európskych štátoch okrem Švajčiarska). CITROËN Connect Nav obsahuje aj funkciu Mirror Screen. Cez novú 7-palcovú dotykovú obrazovku sa ovládajú médiá, telefón aj navigácia. Kapacitnej obrazovky sa stačí dotýkať špičkou prsta.

* funkcia Mirror Screen umožňuje bezpečné ovládanie aplikácií na mobilnom telefóne cez 7-palcovú dotykovú obrazovku. Funkcia využíva technológie Apple CarPlayTM a MirrorLink®:

Ide o pripojenie schopné komunikovať s Apple CarPlay™ aj s MirrorLink® a ovládať mobilný telefón priamo z palubnej dosky. V prípade Apple CarPlay™ môže vodič intuitívne telefonovať, používať mapy, počúvať hudbu či čítať správy. A to všetko iba jedným slovom či dotykom. CarPlay™ sa ovláda cez rozhranie vozidla, alebo hlasovými príkazmi virtuálnej asistentke Siri.

2)   Vo vzťahoch so zákazníkmi

Citroën posilňuje svoju digitálnu komunikáciu so zákazníkmi, aby mohol čo najlepšie vyhovieť ich požiadavkám a potrebám. Aj vďaka týmto službám sa stáva značkou, ktorú jej mimoriadne spokojní klienti oduševnene odporúčajú svojim známym.

Citroën Advisor 

CITROËN sa prostredníctvom služby CITROËN ADVISOR (www.citroen-advisor.fr) zameriava na nanajvýš transparentnú komunikáciu s klientmi. Služba začala fungovať vo Francúzsku v roku 2014 a poskytuje zákazníkom značky priestor na priamu online komunikáciu. Klienti môžu voľne vyjadriť svoje názory na prístup a služby spojené s nákupom nového vozidla ako aj s úrovňou služieb počas návštevy v servise. V automobilovom svete má takáto služba svetovú premiéru.

CITROËN ADVISOR, to je aj:

  • certifikát AFNOR (francúzska forma normy ISO) podľa normy ‘NF Service - Avis en ligne’ pre online služby, ktorý garantuje kvalitu a riadenie procesov zberu informácií a názorov od klientov a ich transparentné spracovanie na stránke;
  • novátorský prístup ku klientom ocenený aj Francúzskou asociáciou pre služby zákazníkom v oblasti online služieb;
  • 15 000 uverejnených názorov, ktoré zverejnili klienti z 5 štátov, pričom 10 000 ich bolo priamo z Francúzska;
  • priemerné hodnotenie 4,7 hviezdičky z 5.

 

Citroën Carstore

Internetová stránka CITROËN CARSTORE (www.carstore.citroen.fr) už dnes umožňuje vyhľadávať a porovnávať všetky nové vozidlá, ktoré sa nachádzajú na skladoch v predajnej sieti CITROËN. Po výbere konkrétneho vozidla sa záujemca spojí priamo s predajcom.

CITROËN CARSTORE však posúva svoje služby ešte ďalej. Užívatelia internetu si môžu dnes už nový CITROËN aj rezervovať a stačí im na to iba pár klikov.

Po výbere vozidla stačí záujemcovi kliknúť na "Rezervujem si toto vozidlo", označí či má k dispozícii ojazdené vozidlo na protiúčet a zloží bankovú záruku za vozidlo vo výške 250 €.

Od tohto momentu je vozidlo rezervované. Záujemca dostane informačný mail so zhrnutím jeho objednávky a s potvrdením, že vozidlo je na 3 dni rezervované (a tým pádom stiahnuté z ponuky). Následne ho bude kontaktovať predajca a dohodne s ním ďalšie detaily prevzatia vozidla.

Po tom, ako značka CITROËN pred rokom spustila poradenský portál CITROËN Advisor, ktorý už aktívne využíva viac ako 25 000 používateľov internetu, rozširuje svoje online služby. Značka tak robí všetko pre to,  aby bola čo najbližšie k svojim zákazníkom a spĺňala ich požiadavky a nároky aj v modernej dobe internetu.

Služba CITROËN CARSTORE sa maximálne približuje k zákazníkom a spĺňa ich predstavy o plynulých, jednoduchých a rýchlo dostupných službách. Služba vyhovuje novému životnému štýlu zákazníkov a tým, že je nepretržite dostupná, im uľahčuje život. Ponuka je naozaj široká a obsahuje približne 15 000 vozidiel.

3)   V rámci expozície

Značka Citroën pripraví pre svojich návštevníkov na autosalóne v Ženeve expozíciu s názvom Be Different Feel Good. Návštevníkov privíta v expozícii s rozlohou 1 700 m2, ktorá bude vyjadrovať optimizmus a pohodlie, ako kľúčové hodnoty značky. A to hneď vo viacerých rozmeroch:

- Le Petit Citroën: predajňa upomienkových predmetov značky Citroën a zmenšených modelov vozidiel, ktoré sa nezabudnuteľne zapísali do pamäti verejnosti;

- La Maison Citroën: miesto, kde návštevníci uvidia všetky možnosti, ako si môžu zostaviť svoje nové vozidlo značky Citroën vrátane kompletnej ponuky poťahov interiéru, kolies a farieb karosérie;

-  Café André: zóna vyhradená pre VIP klientov, ktorá sa nesie v duchu zakladateľa značky, ktorým bol nezabudnuteľný André Citroën;

- Oddychové zóny: vybavené pohodlnými a farebnými stoličkami a možnosťami na sedenie;

Pre návštevníkov sú pripravené aj viaceré predstavenia nových technológií vrátané nových služieb konektivity ako napríklad Citroën Connect či Grip Control, ktoré sa predstavia pri modeli C4 Cactus RIP CURL. V zóne WTCC sú dokonca pripravené simulátory jazdenia po okruhoch.

Na autosalóne v Ženeve sa predstaví aj vozidlo C-Elysée WTCC poháňané motorom, ktorý kompletne vyvinulo oddelenie Citroën Racing (1.6 turbo s priamym vstrekovaním, 4 valce v rade, 1 598cm3, 280 kW (380 k) pri 6 000 ot./min., 400Nm pri 4 500 ot./min.). Vďaka tomuto motoru sa značka Citroën v rokoch 2014 a 2015 tešila z víťazstva v seriáli majstrovstiev sveta WTCC. V Ženeve sa toto mimoriadne úspešné vozidlo predstaví v novej farebnej úprave. V tomto drese sa postaví aj na štart prvých pretekov nového ročníka majstrovstiev sveta, ktoré sú naplánované 4. apríla na okruhu le Castellet na juhu Francúzska, neďaleko Marseille.

Novinky značky Citroën sa predstavujú v prostredí, ktoré evokuje prírodu, ľahkosť a čistotu. Expozíciu skrášľujú drevené obklady, plyš ako aj naozajstná a živá kvetinová stena!

Top