Zobraziť obsah

BALÍKY SLUŽIEB KONEKTIVITY

* SÚČASŤOU PRI KÚPE VÁŠHO VOZIDLA (i) Pri každej kúpe nového vozidla Citroën objednaného od 1. júla 2023 je Pack Connect One (na obdobie 10 rokov) a Pack Connect Plus (súčasťou kúpy Vášho vozidla Citroënu na doba 12 mesiacov od dátumu záruky od výrobcu) zahrnutý v cene vozidla. 

Cestujte vo svojom vozidle Citroën s mnohými službami konektivity. Sú bezpečné, praktické a urobia z vašich ciest nezabudnuteľný zážitok.

 

PACK CONNECT ONE : služby určené pre mobilitu pre Váš úplný pokoj
Po zakúpení a po dobu 10 rokov profitujte zo služieb konektivity, ktoré Vám zaručia bezpečnosť a pokoj za volantom.
Údržba vozidla na diaľku
Jazdite úplne bezpečne vďaka tejto službe, ktorá sa postará o to, aby Vás v prípade problému alebo potreby údržby upozornila priamo vo Vašom vozidle. Už čoskoro dostupné aj v SR.
SOS Assistance (i) Pripojte SOS a asistenčné služby pre rádionavigačné systémy pomocou súkromenj SIM karty. Pre vozidlá vyrobené pred rokom 2016, ktoré sú vybavené rádionavigačnými systémami so súkromnou SIM kartou nainštalovanou zákazníkom do vyhradeného slotu pre rádio, prestanú fungovať služby Connected SOS a SOS Assistance. Vzhľadom na technickú zastaranosť platformy mimo našu kontrolu, ktorá má za následok ďalšie bezpečnostné riziká a zraniteľné miesta v oblasti narušenia údajov, nemáme inú možnosť, ako tieto služby od 1. januára 2024 vyradiť z prevádzky. Viac informácií nájdete v sekcii FAQ.  
Zostaňte v bezpečí nech ste kdekoľvek, vďaka tejto núdzovej službe a asistenčnej službe, ktorá Vám ponúka rýchlu pomoc a podporu v prípade nehody alebo situácie vyžadujúcej zásah na mieste.
Ë-servisná knižka
Už žiadne skladovanie papierových faktúr! Vďaka 100% digitálnej servisnej knižky uchovávajte históriu Vašich vykonaných prehliadok, opráv a dátumy ďalších návštev v servise. Už čoskoro dostupné aj v SR.
Mirror screen

Zostaňte pripojení k svojmu smartfónu v úplnom bezpečí zrkadlením svojich obľúbených aplikácií na displeji Vášho vozidla.

 

Zahrnuté v kúpnej cene vozidla a dostupné ako doplnok ku Connect One Pack.

Games
Zabávajte sa s rodinou alebo priateľmi hraním hier z detstva, ktoré sú dostupné na displeji Vášho vozidla, počas čakania alebo parkovania.
PACK CONNECT PLUS : služby pre Váš pokoj

Pack Connect Plus, ktorý je zahrnutý v cene Vášho vozidla na obdobie 12 mesiacov, Vám ponúka ďalšie služby pre optimálny zážitok z jazdy s prepojenými službami.

Ë-remote control
Aby ste si uľahčili každodenný život, upravte si na diaľku teplotu v kabíne svojho vozidla a naprogramujte aj jeho nabíjanie. Všetko na jedno kliknutie!
Ovládanie na diaľku
Zamknite a odomknite vozidlo zo svojho smartfónu a lokalizujte ho pomocou klaksónu a svetiel, ktoré sa rozsvietia. A to všetko na diaľku! Už čoskoro dostupné aj v SR.
Trip planner
Ušetrite čas na ceste odoslaním trasy do navigačného systému zo svojho smartfónu. Ste majiteľom elektromobilu? Ponúkame Vám najlepšiu trasu na základe siete nabíjacích staníc na Vašej trase. Nechajte sa navigovať v úplnom pokoji. Už čoskoro dostupné aj v SR.

Navigácia v reálnom čase

Na zabezpečenie plynulejšej jazdy využite služby ako sú dopravné informácie v reálnom čase a upozornenia k blížiacim sa k nebezpečným zónam. Dosiahnutie cieľa nebolo nikdy také jednoduché!
Prepojený alarm

Spite pokojne! Ak sa spustí alarm Vášho vozidla, budete automaticky upozornení prostredníctvom Vášho smartfónu. Už čoskoro dostupné aj v SR.

 

 

Free2Move Ë-riešenia

Zjednodušte si cestu rýchlym vyhľadaním nabíjacích staníc jednoducho pomocou aplikácie. Už čoskoro dostupné aj v SR.

 

 

 

Služby šité na mieru
Zostaňte v spojení so svojím vozidlom
Aplikácia MY Citroën
Zostaňte neustále spojení s vašim vozidlom a získajte prístup k jeho informáciám. Vďaka aplikácii si rozšírte zážitok o nájdenie všetky prepojené služby Pack Connect One a Connect Plus.
Prepojené poistenie

Ušetrite peniaze predplatením tejto nezáväznej ponuky.

 

Čím lepšie jazdíte, tým viac ušetríte! Nie je dostupvné v SR.

 

+ ČASTO KLADENÉ OTÁZKY - SOS ASSISTANCE

Niektorým vozidlám vyrobeným pred rokom 2016 s rádionavigačnými systémami používajúcimi osobnú SIM kartu končia služby Citroën Connect SOS a Assistance - asistenčné služby od 1. januára 2024.

 

Otázka: Prečo služba končí?

Odpoveď: Rýchly vývoj systémov konektivity spôsobil, že technológia používaná vo vozidlách vybavených uvedenými navigáciami je zastaraná a nekompatibilná so súčasnými telekomunikačnými normami a normami konektivity.

Nakoľko nie je možné z technického hľadiska vykonať aktualizáciu rádionavigácie, narušeniu bezpečnosti údajov sa nedá zabrániť a bezpečnostné nedostatky sa nedajú odstrániť.

Okrem toho tieto nepredvídateľné udalosti fyzicky, právne a komerčne znemožňujú plnenie služieb Connect SOS a Assistance - asistenčné služby, ktoré nastali po predaji dotknutých vozidiel. V dôsledku týchto udalostí sa služby Connect SOS a Assistance - asistenčné služby prestanú poskytovať pre vyššie uvedené vozidlá a ukončia sa 1. januára 2024.

 

Otázka: Má toto ukončenie prevádzky vplyv na moje vozidlo?

Odpoveď: Dotkne sa len niektorých vozidiel vyrobených pred rokom 2016. To, či vaše vozidlo podlieha tomuto obmedzeniu, môžete ľahko zistiť tak, že skontrolujete, či má vozidlo slot na vloženie SIM karty, ktorú si musíte kúpiť sami. Tento slot sa bežne nachádza na rádiu alebo v odkladacej skrinke. Službu Connect SOS a Assistance - asistenčné služby bolo možné využívať pod podmienkou, že bola vložená aktívna SIM karta.

Všetkých ostatných vozidiel s novšou výbavou sa táto deaktivácia služieb netýka.

 

Otázka: Čo sa stane, keď ukončenie služby nadobudne účinnosť?

Odpoveď: Volania v rámci služieb Connect SOS a Assistance - asistenčné služby už nebudú fungovať. Funkcie rádia a navigačného systému nebudú ovplyvnené.

 

Otázka: Bude existovať náhrada/alternatíva služby pre moje súčasné vozidlo?

Odpoveď: Nie. Novšie vozidlá majú podobné služby postavené na inej platforme. Tieto služby nie sú kompatibilné s vozidlami, ktoré používajú aktívnu osobnú kartu SIM.

 

Otázka: Čo sa stane, ak sa stanem účastníkom nehody po tom, čo služby už nebudú k dispozícii?

Odpoveď: Služby SOS a tiesňového volania nebudú k dispozícii. V prípade potreby záchrannej služby vytočte číslo 112 prostredníctvom svojho osobného mobilného telefónu. Upozorňujeme, že v niektorých krajinách je na vytočenie čísla 112 potrebná aktívna SIM karta v mobilnom telefóne. Cestnú asistenčnú službu Citroën môžete kontaktovať na telefónnom čísle 0800 15 24 24, +421 2 64 53 36 81 pre volania zo zahraničia.

 

Otázka: Čo sa stane, ak stlačím tlačidlá SOS a Assistance - asistenčné služby po dátume ukončenia?

Odpoveď: Telefónne spojenie sa nevytvorí.

 

Otázka: Ako ovplyvňuje nedostupnosť služby európske nariadenie o systéme eCall? Je povinné mať funkciu eCall?

Odpoveď: Systém eCall je povinný pre všetky nové typy vozidiel schválené po 31. marci 2018. Všetky naše vozidlá sú v súlade s európskym nariadením eCall.

 

Otázka: Bude služba k dispozícii až do konečného dátumu?

Odpoveď: Áno. Citroën sa naďalej zameriava na poskytovanie rovnakej úrovne služby až do 31. decembra 2023 v rámci technických obmedzení.