Zobraziť obsah

Našim cieľom je ZEN

CITIZEN Vás udrží v stave zen už po zakúpení Vášho nového vozidla. Špeciálny program služieb bol navrhnutý tak, aby každá chvíľa, ktorú strávite vo svojom vozidle Citroën, bola čo najpríjemnejšia.
Program CITIZEN je komplexný systém služieb, ktoré Vás sprevádzajú pri kúpe Vášho vozidla - od porovnávania dostupných verzii , pri Vašom vlastnom výbere, až po prevzatie vozidla.

APLIKÁCIA MYCITROËN

Vaše vozidlo vybavené službami konektivity

S aplikáciou MyCITROËN kompatibilnou so systémami iOS a Android môžete využívať rad služieb, ktoré zjednodušia údržbu Vášho vozidla Citroën. Aplikácia Aás bude informovať o tom, kedy je potrebné zájsť s Vaším vozidlom do servisu. Potom si môžete odkiaľkoľvek online zarezervovať termín a získať ponuku od svojho predajcu. To ale nie je zďaleka všetko. Využite špeciálne ponuky spoločnosti Citroën a jej partnerov, získajte VIP pozvánky a užite si testovacie jazdy skôr ako ostatní. Neváhajte a nainštalujte si aplikáciu ešte dnes.

 

MYCITROËN DRIVE

Plánujte svoje cesty

S MYCITROËN DRIVE si môžete cestovanie naplánovať podľa Vašich potrieb. Budete mať prehľad o doprave v reálnom čase, informácie o rýchlostných radaroch na Vašej trase, zistíte ceny pohonných hmôt a umiestnenie dobíjacích staníc... a navyše vás bez problémov zavedie na parkovisko s voľnými miestami v cieli Vašej cesty.

 

Snívate o ideálnom kopilotovi? Teraz ho máte!

MYCITROËN TIPS

Nos conseils pour une meilleure conduite

WIP

MYCITROËN ASSIST

Moja vzdialená pomoc vždy po ruke
Asistenčnú službu Citroën oceníte, ak je Vaše vozidlo v súvislosti s poruchou či nehodou nepojazdné. Postaráme sa o Vás a zaistíme opravu Vášho vozidla, aby ste mohli čo najskôr pokračovať v ceste – a to aj v prípade poruchy priamo u Vás doma.

SLUŽBY ADVISOR

Vyhľadávanie najvhodnejšieho servisu

Pomocou služby Citroën Advisor môžete zistiť, čo si o kvalite služieb naších servisov myslia ostatní zákazníci.

 

Svoj preferovaný servis Citroën si môžete vybrať úplne transparentne a potom sa o svoje skúsenosti podeliť s ostatnými užívateľmi.

ONLINE PONUKA A OBJEDNANIE DO SERVISU

Objednanie termínu v servise a žiadosť o cenovú ponuku
Objednanie stretnutia alebo žiadosť o cenovú ponuku nebola nikdy jednoduchšia. Stačí pár kliknutí a vyberiete najbližší servis, zadáte svoju požiadavku a rezervujete si termín návštevy.

VIDEOCHECK

Video schválenie plánovaných servisných zásahov

Videocheck je inovatívna popredajná služba na schvaľovanie dodatočných servisných prác, ktoré je potrebné na Vašom vozidle vykonať.

 

Pokiaľ je počas údržby zistená potrebná práca/oprava navyše, ktorá nebola pôvodne odsúhlasená, servisný technik Vás o tom informuje.

 

V rámci služby Videocheck vám úplne transparentne odošle videozáznam prác/dielov, ktorá by mala byť na Vašom vozidle vykonané. Nový návrh obdržíte prostredníctvom textovej správy či e-mailu. Navrhnuté úkony môžete odsúhlasiť alebo odmietnuť. Ponuku potom online schválite alebo pripomienkujete ďalší postup.

 

Služba Videocheck šetrí Váš čas aj tým, že Vás upozorňuje už vopred na práce, ktoré by bolo dobré na Vašom vozidle preventívne vykonať a predísť tak vyšším nákladom spojeným s následnou opravou.

E-SERVISNÁ KNIŽKA

Vaša 100% digitálna servisná knižka

Stiahnite si e-servisnú knižku, prvú 100% digitálnu servisnú knižku, ktorú pre Vás vyvinula spoločnosť Citroën. Získajte prístup ku kompletnej servisnej histórii svojho vozidla a majte prehľad o vykonaných servisných úkonoch vrátane tých plánovaných. Svoju elektronickú servisnú knižku nájdete vo svojom osobnom účte v aplikácii MyCitroën. Už čoskoro dostupné aj v SR.

AKTUALIZÁCIA MÁP

Aktualizácia GPS máp

Navigačný systém Vášho vozidla potrebuje pre optimálne fungovanie aktuálne mapy. Preto Citroën pravidelne aktualizuje mapové podklady pre Vašu navigáciu.