[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:SK] [cle1: SECONDES Lang:SK]

REKLAMNÝ SPOT, S KTORÝM OŽÍVA PODPIS ZNAČKY

Citroën spúšťa novú kampaň „Naša vízia mobility sa rodí z vašej túžbe po slobode“. Tento nový medzinárodný reklamný spot uvádza na scénu motto CITROËN INSPIRED BY YOU ako podpis značky, ktorá sa už roky inšpiruje životom ľudí a túžbou po mobilite jednotlivých generácií. Spot vypráva príbeh značky a predstavuje niektoré z legendárnych vozidiel svojej histórie.

 

 

 

 

INŠPIROVANÉ VAŠOU TÚŽBOU PO SLOBODE UŽ OD ROKU 1919!

Autostoppeur2CV_1500X500

Od 2CV k CX, od modelu Traction k Méhari, od vozidla Type H k modelu Visa, od CX k C4 Cactus, cez concept car CXpérience, C3 Aircross alebo C4 Cactus... Citroën už roky sleduje ľudí, ich túžbu po dobrodružstve, slobode, rodinných výletoch alebo cestách s kamarátmi a ponúka im autá, ktoré reagujú na ich život. Nová reklamná kampaň ilustruje celú históriu značky od roku 1919: „Naša vízia mobility sa rodí z vašej túžby po slobode". Spot nás prenesie do rôznych časových období, v priebehu ktorých vozidlá značky Citroën plnia sny stopára túžiaceho po slobode. Postupne nastupuje do každého uvedeného vozidla  ... a každé vozidlo sa objavuje v inej dobe.  

2CV A TYPE H: od roku 1948

2CV

2CV_747X400

Model 2CV zanechal nepriehladnuteľnú stopu pri svojom predstavení na parížskom autosalóne 1948, kde bol popísaný slovami „Štyri kolesá pod dáždnikom“, ktoré budú schopné „previezť košík vajec cez pole bez toho, že by sa čo i len jedno rozbilo“. Projekt TPV („Toute Petite Voiture“ = „velmi malé vozidlo“) spôsobil na trhu senzáciu a bolo vyrobených 3 868 634 kusov.

Type H

TypeH_747X400

Model Type H je známy po celom svete, dnes sa často prestavuje ako Food Truck. Ide o legendárne vozidlo, ktoré po dobu 40 rokov preukazovalo efektívnosť svojej inovativnej koncepcie úžitkového vozidla. Počas doby jeho predaja bolo vyrobených 473 289 kusov.

MEHARI, CX A VISA: OD ROKU 1968 DO ZAČIATKU 90. ROKOV

MÉHARI

Mehari_747X400

Vozidlo preslávené svojou 100% plastovou karosériou, ktorá sa neobáva škrabancov ani korózie. Méhari je užitočný a úsporný kabriolet a vyrobilo sa ho 743 740 kusov.

CX

CX_747X400

Model CX, ktorý bol v roku 1975 zvolený za Auto roka, predstavoval v 70. rokoch jedno z najluxusnejších vozidiel Citroën. Medzi jeho novinkami upútal prístrojový panel dostupný bez nutnosti púštať z ruky volant. Za 15 rokov sa ho predalo 1 169 695 kusov.

VISA

Visa_747X400

Visa je malý hatchback, ktorý prekvapoval z viacerých dôvodov. Jeho slávu podporili aj špeciálne edície a verzie upravené predovšetkým pre závodné účely. Za 10 rokov predaja sa ho vyrobilo 1 254 390 kusov. V roku 1988 sa verzia GTi objavila v známej reklame odohrávajúcej sa na francúzskej leteckej základni Clémenceau.

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: OD ROKU 2016

SUV C3 AIRCROSS

C3Aircross_747X400

C3 Aircross, ktorý bol prvýkrát predstavený na frankfurtskom autosalóne 2017, sa líši od ostatných SUV na trhu svojim dizajnom, komfortom a príkladnou modularitou. Vozidlo s mobilným pripojením ponúka 12 technológií na podporu riadenia a už sa ho predalo 60 000 kusov.

C4 CACTUS

C4Cactus_747X400

Citroën C4 Cactus - ultrakomfortný hatchback vďaka svojmu novému pruženiu s progresívnymi hydraulickými dorazmi .

CXPERIENCE

CXperience_747X400

Koncepčné vozidlo CXperience, ktoré sa predstavilo na parížskom autosalóne 2016, prevracia zažité princípy luxusných hatchbackov a umožňuje značke predstaviť svoju kreativitu v oblasti dizajnu, komfortu a technológií.

Logosavecdates_597X500

VÝVOJ LOGA CITROEN

André Citroën zakúpil v roku 1900 v Poľsku patent na šípové ozubenie používané pri ozubených kolesách. Keď sa v roku 1919 rozhodol venovať výrobe automobilov, zvolil si pre svoje logo toto dvojité šípové ozubenie, ktoré stálo za jeho úspechom.
Medzi rokmi 1921 a 1936 bol ovál nahradený šesťuholníkom na modrom podklade, aby lepšie vynikli žlté šípy. Neskôr sa na logu objavilo meno Citroën.
Na začiatku 30. rokov existovalo súčasne druhé logo s labuťou plávajúcou pred dvojitými šípmi Citroën symbolizujúcou nové plávajúce uloženie motora. V roku 1959 presiahli žlté šípy biely ovál, v roku 1966 sa do modrého štvorca vrátilo meno Citroën.
V roku 1985 sa značka rozhodla svoj imdž zmodernizovať a biele šípy sa tak ocitli na červenom štvorci.
V roku 2009 odhalil Citroën úplne nové logo s chrómovanými zaoblenými šípmi v 3D prevedení a červeným nápisom Citroen. V roku 2016 bola predstavená nová čistejšia verzia v 2D, ktorá sa inšpirovala tzv. flat design.
Top