Od 2CV k CX, od modelu Traction k Méhari, od vozidla Type H k modelu Visa, od CX k C4 Cactus, cez concept car CXpérience, C3 Aircross alebo C4 Cactus... Citroën už roky sleduje ľudí, ich túžbu po dobrodružstve, slobode, rodinných výletoch alebo cestách s kamarátmi a ponúka im autá, ktoré reagujú na ich život. Nová reklamná kampaň ilustruje celú históriu značky od roku 1919: „Naša vízia mobility sa rodí z vašej túžby po slobode". Spot nás prenesie do rôznych časových období, v priebehu ktorých vozidlá značky Citroën plnia sny stopára túžiaceho po slobode. Postupne nastupuje do každého uvedeného vozidla ... a každé vozidlo sa objavuje v inej dobe.
Model 2CV zanechal nepriehladnuteľnú stopu pri svojom predstavení na parížskom autosalóne 1948, kde bol popísaný slovami „Štyri kolesá pod dáždnikom“, ktoré budú schopné „previezť košík vajec cez pole bez toho, že by sa čo i len jedno rozbilo“. Projekt TPV („Toute Petite Voiture“ = „velmi malé vozidlo“) spôsobil na trhu senzáciu a bolo vyrobených 3 868 634 kusov.
Model Type H je známy po celom svete, dnes sa často prestavuje ako Food Truck. Ide o legendárne vozidlo, ktoré po dobu 40 rokov preukazovalo efektívnosť svojej inovativnej koncepcie úžitkového vozidla. Počas doby jeho predaja bolo vyrobených 473 289 kusov.