Naše predajné miesta a servisy sú otvorené v štandardnom režime a sú vám k dispozícií v plnom rozsahu.

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:sk] [cle1: SECONDES Lang:sk]

Citroën podporuje športové talenty

TALENTOVANÝ SLOVENSKÝ HRÁČ NHL MARTIN FEHÉRVÁRY
JAZDÍ NA NOVOM CITROËNE  C5 AIRCROSS

Mladý hokejový obranca  washingtonského tímu NHL Martin Fehérváry si dnes z rúk riaditeľa slovenského zastúpenia  značiek Citroën a DS Alexandra Kasalovského prevzal kľúče od nového modelu C5 Aircross PureTech 130 s benzínovým motorom s výkonom 96 kW a 8-stupňovou automatickou prevodovkou.

fehervary7

fehervary2

„Citroën je značka, dlhodobo podporujúca úspešných športovcov a mladé talenty. Už pred niekoľkými rokmi sme začali spolupracovať s vynikajúcim cyklistom Petrom Saganom, potom s cyklistickou akadémiou, nesúcou jeho meno. Ďalším talentovaným mladým športovcom, ktorého sme sa rozhodli podporiť, je hokejista Martin Fehérváry. Sme hrdí, že sa spojil so značkou Citroën a bude jazdiť na jednom z kľúčových  modelov v našom portfóliu, ktorým je Citroën C5 Aircross. Veríme, že sa mu bude páčiť a že si ho užije,“ hovorí Alexander Kasalovský.

fehervary4

 

K silným stránkam Citroënu C5 Aircross patrí vydarený dizajn bez zbytočného zdôrazňovania agresivity, úsporné motory a dobré jazdné vlastnosti, najväčší objem kufra v rámci svojej triedy, dosahujúci 580 až 720 litrov, takmer neobmedzené možnosti personalizácie, tri samostatné sedadlá v druhom rade a samozrejme aj unikátne komfortné pruženie s tlmičmi s progresívnymi hydraulickými  dorazmi.

 

fehervary6

„Mojou srdcovou záležitosťou sú SUV, pokladám ich za pohodlnejšie, navyše som vášnivý rybár, vyhovuje mi teda, ak má auto o niečo lepšiu svetlú výšku. Citroën C5 Aircross je navyše aj mimoriadne priestranný. To je pre mňa dôležité  kvôli hokejovej a rybárskej výstroji, bez problémov do kufra naložím aj golfový bag. Zaujal ma aj dizajnom, teším sa na prvé kilometre, ktoré s ním odjazdím,  hovorí hokejový obranca Martin Fehérváry.

Citroën C5 Aircross aktuálne patrí k najpopulárnejším modelom z portfólia značky. Svedčí o tom aj fakt, že napriek koronakrízou spôsobenému 35-percetnému poklesu predaja áut v jeho segmente sa v medziročnom porovnaní predáva lepšie. Za prvých 9 mesiacov tohto roku si ho kúpilo 270 zákazníkov, čo je o 14 percent viac, než za rovnaké obdobie roku 2019.

 

Top